Regulamin
konkursu na film reklamujący
Gimnazjum w
Siołkowej
Organizator:
Dyrekcja ZSP w Siołkowej, Samorząd Uczniowski
Osoby odpowiedzialne:
Kinga Dziedzina
Marta Fyda
Uczestnicy:
Klasy gimnazjalne lub zespoły (od 5 osób) powołane przez wychowawcę.
Dopuszcza się udział w konkursie uczniów młodszych, jednak nie będzie dla
nich odrębnej kategorii wiekowej.
Termin składania prac:
Do 21 marca 2017 roku.
Cele:
1. Zachęcenie uczniów do konstruktywnego wykorzystania nowych urządzeń multimedialnych.
2. Aktywizacja twórcza uczniów.
3. Kształtowanie umiejętności współpracy w zespole.
4. Zachęcenie młodzieży do wykorzystania nowoczesnych urządzeń
multimedialnych.
5. Promocja twórczego sposobu realizacji filmu.
6. Zachęcenie uczestników do aktywności artystycznej.
7. Promocja szkoły.
Zasady uczestnictwa:
Konkurs polega na nakręceniu krótkiego (od 5 do7 min.)
filmu, będącego reklamą ZSP w Siołkowej. Film może być realizacją
Waszego, całkowicie autorskiego pomysłu, a także przeróbką znanych
telewizyjnych reklam. Praca w ciekawy sposób powinna nawiązywać do życia naszej
szkoły, pokazywać jej mocne strony, to za co szkołę lubicie, co w niej cenicie
(akcje charytatywne, wolontariat, wycieczki, zajęcia pozalekcyjne, dyskoteki,
wydarzenia z życia szkoły). Prosimy Was o swobodę w doborze środków wyrazu,
uruchomienie wyobraźni oraz wykorzystanie różnorodnych umiejętności i talentów. Swój filmik
możecie nakręcić w dowolnym miejscu (w szkole, na boisku, w domu, w twórczo
zaaranżowanej przestrzeni albo w plenerze), które będzie pełnić rolę „studia filmowego”.
Praca konkursowa nie może naruszać prawa do prywatności osób trzecich.
Prezentowane w niej treści nie mogą przedstawiać ani propagować zachowań
zabronionych przez prawo, nieobyczajnych lub godzących w zasady dobrego wychowania
i kultury osobistej. Uczestnicy oświadczają
na piśmie, że są autorami zgłoszonych prac. Równocześnie zgadzają się
na wykorzystanie filmu w celach promocji szkoły. (Załącznik do Regulaminu
Konkursu).
Wymagania sprzętowe i formalne:
Filmy mogą być nakręcone dowolnym sprzętem, np.
telefonem komórkowym, smartfonem, tabletem, iPhonem lub kamerą cyfrową. Muszą
być zapisane w formacie
zgodnym z odtwarzaniem Windows Media Player, którego czas
projekcji od 3 do 10 minut.
Nagrody:
Konkurs przewiduje przyznanie nagrody głównej dla twórców jednego
zwycięskiego filmu.
Kryteria oceny:
Do oceny złożonych filmów zostanie powołana komisja konkursowa.
Pod uwagę będą brane:
- oryginalność,
- pomysłowość,
- technika wykonania,
- wkład pracy,
- ogólne wrażenia artystyczne,
- wartość merytoryczna,
Sposób dostarczenia
filmu:
Film należy przekazać na nośniku danych (pamięć USB-pendrive) do
organizatorek - pań:
Kingi Dziedziny i
Marty Fydy.
Do pracy dołączamy kartę zgłoszeniową zawierającą następujące dane:
-tytuł filmu,
-nazwiska, imiona,
-klasę wszystkich osób zaangażowanych w tworzenie filmu.
Ogłoszenie
wyników:
Uroczyste ogłoszenie wyników oraz prezentacja prac odbędzie się podczas Dnia
Patrona Szkoły 24.03.2017r
WAŻNE
INFORMACJE:
1.
Praca konkursowa nie może naruszać praw autorskich oraz prawa do
prywatności osób trzecich. Prezentowane w niej treści nie mogą przedstawiać
zachowań zabronionych przez prawo, niecenzuralnych lub godzących w zasady
dobrego wychowania i kultury osobistej.
2.
Organizator zastrzega sobie prawo do odtwarzania filmów i kopiowania
do pokazów konkursowych i ich publicznej emisji w celach promocji, nadsyłane
filmy nie mogą być zabezpieczane przed przegrywaniem.
3.
Uczestnik konkursu dodatkowo zapewnia, że osoby/instytucje występujące lub uwiecznione w filmie,
a także ewentualni współtwórcy, nie będą dochodzić od Organizatora wynagrodzenia, w tym
szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie filmu na stronie internetowej
oraz inne przypadki publicznego udostępniania filmu.
4.
Uczestnik konkursu wyraża zgodę na wykorzystanie
swojego wizerunku – zdjęć, wykonanych w związku z realizacją konkursu w
materiałach promocyjno-informacyjnych Organizatora.
5.
Uczestnicy zgadzają się na posługiwanie się przez
Organizatora jego imieniem i nazwiskiem w celach informacyjnych oraz zrzekają
się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć, w tym w szczególności
wynagrodzenia za rozpowszechnianie zdjęć na stronie internetowej oraz inne
przypadki publicznego udostępniania zdjęć.
6.
Prace złożone na konkurs nie będą zwracane autorom.
7.
Prace, które
nie będą spełniały kryteriów przedstawionych w Regulaminie zostaną
zdyskwalifikowane. We wszystkich sprawach nieuregulowanych decyduje komisja
konkursowa.